Adjö J.Dizzle

Natten mellan den 6e och 7e maj 2009 hände det tillslut, ögonblicket jag fasat inför i några år. Redan natten innan insåg jag att det nalkades, Zach Braffs sista avsnitt i Scrubs som J.D. Sorgen är enorm. Man har ju vetat att det var Braffs sista säsong, men jag trodde vi skulle få runt fyra avsnitt till. Istället blev det ett dubbelavsnitt. Avsnittet i sig var faktiskt riktigt bra, kan inte tänka mig ett mycket bättre slut på Braffs medverkan, roligt, sentimentalt och lite sorgligt. Det som gör att jag inte helt och hållet kollapsar är att Scrubs ska fortsätta sändas, hur det nu kommer att bli, och att Braff kommer göra inhopp i vissa avsnitt, kanske också ha nåt finger med i produktionen. Just nu är det bara fördjävligt att TV-världens kanske bästa karaktär försvinner från rutan, men samtidigt som vi tar farväl vill jag också skicka ett tack för åtta helt fantastiska säsonger. Så tack herr Braff, tack till tusen.



Dr. Hannes Modig

Kommentarer
Postat av: Vieloryb

Har hört av säkra källor, aka Aftonbladet, att ZB kommer ställa upp i 6 avsnitt i kommande säsong, medan dom försöker flytta över fokus på de andra karaktärerna. Turk, Coxy och Janitor är klara för sista säsongen... Får se vilka andra som är kvar!

2009-05-18 @ 22:06:06
Postat av: Vieloryb

Har hört av säkra källor, aka Aftonbladet, att ZB kommer ställa upp i 6 avsnitt i kommande säsong, medan dom försöker flytta över fokus på de andra karaktärerna. Turk, Coxy och Janitor är klara för sista säsongen... Får se vilka andra som är kvar!

2009-05-18 @ 22:07:37
Postat av: Vieloryb

Har hört av säkra källor, aka Aftonbladet, att ZB kommer ställa upp i 6 avsnitt i kommande säsong, medan dom försöker flytta över fokus på de andra karaktärerna. Turk, Coxy och Janitor är klara för sista säsongen... Får se vilka andra som är kvar!

2009-05-18 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0